تجارت الکترونیک

ما با شما مشارکت می کنیم
تجارت با شما همه فعالیت های الکترونیکی با ما

در اینترنت خیلی زود دیر می شود

با قدرت گرفتن رقبا در فضای اینترنت شاید فردا برای ورودتان به تجارت الکترونیک دیر باشد

آیا نگران این هستید که تخصص و ترکیب نیروهای انسانی مورد نیاز برای ورود موفق به تجارت الکترونیک را در اختیار ندارید

طرح برد بر به این نیاز شما پاسخ می دهد

هزاره سوممبتکر طرح بردبرد

معرفی طرح برد برد

تجربه فعالیت در تجارت الکترونیکی و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و مشاهده عینی موانع و مشکلات پیش رو، در نهایت ما را به این نتیجه رساند که دلیل اصلی عدم بهره مندی کافی کسب و کارها از قابلیت ها و توانمندی های اینترنت، این است که تجارت ها عموما، زیر ساخت، تخصص و ترکیب نیرو های انسانی مورد نیاز برای سمت الکترونیکی تجارت را در اختیار ندارند، بر عکس آن نیز حاکم بود، ما نیز تخصص، تجربه و زیر ساخت سمت فیزیکی تجارت ها را نداشتیم تا بتوانیم از فرصت های موجود در صنعت مورد نظر بهره بگیریم.
چاره کار را در این دیدیم که تجارت الکترونیکی را به دو قسمت "تجارت" بعلاوه "الکترونیکی" تقسیم کنیم و وظایف و مسئولیت های تجارت را به عهده تاجر فیزیکی و وظایف و مسئولیت های الکترونیکی را به عهده تاجر الکترونیکی قرار دهیم و به جای اینکه تجار فیزیکی سازمان گسترده ای را برای پیشبرد فعالیت های الکترونیکی شکل دهند این سازمان را ما بوجود بیاوریم و با به خدمت گرفتن تجارب گذشته و تجارب سایر پروژه ها، حضور موفق کسب و کارها در اینترنت را مدیریت و هدایت کنیم.
برای به نتیجه رساندن پروژه لازم بود سرمایه گذاری های گستره ای بر روی نیروهای انسانی مورد نیاز، ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی حرفه ای و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی صورت پذیرد، اغلب کسب و کارها چنین سرمایه گذاری گسترده ای را انجام نمی دادند، بنابر این در آمد تاجر الکترونیکی برای پیشبرد پروژه را به کارمزد از فروش حاصل از تلاشهای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ارتباط دادیم تا انگیزه و منابع مالی جهت بهبود مستمر کار را در ادامه در اختیار داشته باشیم.
ما در هزاره سوم با تکیه بر توانیی و قدت خود نرم افزار های تجارت الکترونیکی مختص هر کسب و کار را تهیه و با خدمات ایجاد سایت و خدمات پس از ایجاد سایت ترکیب کردیم و برای اولین بار در ایران طرحی را مطرح کردیم به نام " برد برد"، طرحی که به بزرگترین موانع موفقیت کسب و کارها در ورود به تجارت الکترونیکی پاسخ می داد.

مزیت ها و اهداف قابل دستیابی در طرح برد برد

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • ملی و جهانی شدن کسب و کار و برداشتن مرزها
  • همراهی یک تیم بزرگ تخصصی
  • بهبود مستمر حضور الکترونیکی
  • کاهش هزینه ها، بهبود خدمات پشتیبانی و تقویت توان رقابتی
  • ایجاد یکپارچگی در کانال های مختلف فروش و بازاریابی
  • خلق مزیت های رقابتی و افزایش توان کسب و کار در برابر رقبا
  • تقویت جایگاه برند با محصولات و خدمات طرح برد برد بیشتر آشنا شوید
Iphone
  • تقویت بازاریابی و افزایش فروش محصولات و خدمات
  • پاسخ به انتظارات مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها
  • تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده و موثر با هزینه های کم
  • ایجاد و مدیریت فرصت های جدید تجاری
  • توسعه شبکه فروش و کمک به تداوم همکاری با آنها
  • مدیریت بهینه تهدیدها
  • برون سپاری مدیریت تبلیغات اینترنتی
  • برون سپاری فعالیت های تجارت الکترونیکی و چابک سازی سازمان

هزاره سوممبتکر طرح بردبرد

راهکار جامع هزاره سوم برای استقرار عملی تجارت الکترونیکی در کسب و کار شما

برای ورود موفق به تجارت الکترونیکی نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارید که کلیه فعالیت های تجارت الکترونیکی شما در آن متمرکز شود، برای پاسخ به این نیاز شما و دیگر کسب و کارهای ایرانی، ما بر اساس نیاز تخصصی شما وب سایت تجارت الکترونیک مخصوص حرفه شما را در اختیارتان قرار می دهیم. قرار دادن صرف نرم افزار در اختیار تاجر فیزیکی، تضمینی بر حضور قدرتمند او در فضای وب نخواهد بود، بنابراین نرم افزار را با «خدمات ایجاد وب سایت» هم ترکیب کرده ایم تا تاجر فیزیکی از حضور با کیفیت در فضای وب اطمینان داشته باشد.

در زیر بخشی از قابلیت های نرم افزاری «هزاره سوم» و «خدمات ایجاد وب سایت» و سفارشی سازی هایی که انجام خواهد شد آمده است.

  • 1
    ما وب سایت تجارت الکترونیکی شما را به وجود می آوریم
  • 2
    پشتیبانی و مدیریت وب سایت ایجاد شده شما را هم به عهده می گیریم
  • 3
    برای محصولات و خدمات شما تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم
  • 4
    اندیشه های استاندارد مدیریتی را در کسب و کار شما مستقر می کنیم

وب سایت تجارت الکترونیکی، اولین حلقه از فرآیند استقرار تجارت الکترونیکی در کسب و کار شما است که ما در هزاره سوم آن را طراحی و اجرا خواهد کرد. نرم افزارها و افزونه های سیستم تجارت الکترونیک ما، بستر نرم افزاری لازم را برای معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات شما آماده می کند تا بتوانید با تعیین شرایط خرید و پرداخت ساده و اجرای برنامه های تشویقی مختلف، مشتریان را برای خریدی امن و راحت ترغیب کنید. خدمات ایجاد وب سایت، خدماتی هستند که مشتری عموما تخصص، زمان یا زیر ساخت اجرای آنها را ندارد، بنابراین این گونه نیازمندی های مشتری را به دقت شناسایی کرده و برنامه ریزی کردیم که آنها را نیز به همراه نرم افزار در اختیار مشتری قرار دهیم. در ذیل عنوان بخشی از نرم افزارها و افزونه های سیستم ذکر شده اند و همچنین بخشی از خدماتی که برای شکل گیری یک وب سایت تجارت الکترونیکی حرفه ای به همراه طرح برد برد ارائه می شود آمده است.

مدیریت و مشاهده کاتالوگ محصولات
  • امکان ارائه انواع محصولات ساده، گروه بندی شده، قابل پیکربندی، مجازی و قابل دانلود
  • مدیریت موجودی محصولات
  • امکان ثبت نظر و برچسب برای محصولات
  • پرداخت به عنوان کاربر مهمان و پرداخت با حساب کاربری
  • اعلان موجودی و تغییرات قیمت
  • درج چندین تصویر و ویدئو برای هر محصول
  • نمایش 360 درجه محصول
  • امکان به اشتراک گذاری محصول در جوامع مجازی
بازاریابی، ابزارهای تشویقی و تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل
  • نمایش محصولات مرتبط و محصولات پیشنهادی
  • امکان تنظیم برنامه های تشویقی در خرید
  • قوانین قیمت گذاری انعطاف پذیر
  • مدیریت بن تخفیف
  • مدیریت همزمان خرده فروشی و عمده فروشی
  • مدیریت خبرنامه
  • معرفی به دوستان
امکانات متنوع بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر
مدیریت سایت
  • مدیریت نقش و سطح دسترسی کاربران
  • امکان سفارشی سازی قالب گرافیکی وب سایت
  • API وب سرویس ها برای ارتباط با سایر نرم افزارها
  • وارد کردن و خروجی گرفتن دسته ای اطلاعات محصولات و مشتریان
  • سیستم مدیریت محتوا
پرداخت و ارسال
  • امکان پرداخت از طریق کارت های عضو شبکه بانکی شتاب
  • روشهای پرداخت متعدد دیگر مثل چک، فیش واریزی، اعتباری و پرداخت هنگام تحویل
  • روشهای متعدد حمل
  • پرداخت به عنوان کاربر مهمان و پرداخت با حساب کاربری
  • پذیرش پیامهای هدیه در هر سفارش
  • جدول نرخ های حمل بر اساس وزن، جمع جزء، مقصد و تعداد آیتم ها
  • سازگاری با سرویس پست خرید اینترنتی شرکت پست
مدیریت سفارشات
  • مشاهده سبد خرید و لیست علاقه مندیهای مشتریان از پنل مدیریت
  • مدیریت وضعیت سفارش
حسابهای کاربری مشتری
  • لیست علاقه مندیها با قابلیت افزودن توضیحات
  • وضعیت سفارش و سوابق خرید
  • سفارش مجدد از حساب کاربری
  • مدیریت اشتراک خبرنامه
  • نظرات ثبت شده توسط کاربر درباره محصول
  • برچسب های ثبت شده درباره محصول
  • رهگیری وضعیت سفارش از حساب کاربری
خدمات به مشتری
  • ایمیل بازیابی رمز عبور از پنل کاربری و مدیریت
  • ایمیل های به روز رسانی وضعیت سفارش و حساب کاربری
  • ایمیل های قابل سفارشی سازی تراکنش های انجام پذیرفته ی
تحلیل و ارائه گزارشات متعدد مدیریتی
تجارت با موبایل
  • یکپارچگی پیوسته با کاتالوگ محصول جاری و تنظیمات فروشگاه
  • امکان پرداخت آنلاین با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب توسط موبایل و تبلت
  • جستجو و نمایش نتایج
سایر امکانات
  • تولید پشتیبان از بانک اطلاعاتی
افزونه ها
  • سامانه ارسال و دریافت پیامک
  • گالری تصاویر
  • پرسش و پاسخ
  • پشتیبانی آنلاین
  • معرفی نمایندگی ها و فروشگاهها
  • فرم ساز
  • نمایش محصولات بر اساس نام برند
  • استعلام بها
  • مدیریت اخبار و وبلاگ
  • سامانه فروش همراه(POS)
  • فروش فوق العاده
  • پرسش و پاسخ محصول
  • مترجم آنلاین
  • مدیریت بنرهای تبلیغاتی
  • باشگاه مشتریان
  • سیستم همکاری در فروش
  • ارجاع سفارشات رسیده به تامین کننده ها
  • مدیریت استخدام
  • مدیریت رزرواسیون
  • مدیریت تامین از چندین انبار
  • بازارچه های الکترونیکی
  • چند تامین کننده (امکان عرضه محصول در سایت توسط چندین تامین کننده)
  • مدیریت نمایندگی فروش و واسطه ها
  • مذاکره بر سر قیمت
  • مدیریت برگشت محصول
  • مدیریت وظایف
  • پیش خرید
  • درخواست سفارشی سازی در محصول
  • مسابقه و جایزه
  • تغییر اتوماتیک سطح کاربری بر اساس حجم خرید
فارسی و انگلیسی و سایر زبان ها
خدمات مربوط به ایجاد وب سایت
تهیه محتوا
  • عکس­ برداری و فیلم برداری
  • مشاوره در تهیه محتوای وب­ سایت
  • نوشتن مطلب
  • مشاوره به مشتری در تهیه محتوای وب سایت
  • تهیه متن اسلایدهای صفحه اصلی
  • تهیه متن مطلب
  • تهیه دسته بندی مقالات مرتبط
ترجمه
  • هماهنگی ترجمه متون سایت و تبلیغاتها
  • ترجمه متون فارسی سایت به زبان انگلیسی
  • ترجمه متون انگلیسی سایت به زبان فارسی
ورود محتوا
  • ورود اطلاعات بصورت صفحه، خبر، مقاله، صفحات ایستا و یا موارد مشابه
  • ورود اطلاعات در: گالری عکس، پرسش و پاسخ، نظر سنجی، دسته بندی محصولات و یا موارد مشابه
  • ورود اطلاعات محصولات
  • اسکن تصاویر
  • ساخت فرم
  • درج فیلم در سایت
  • تحلیل و تعیین ساختار سایت (کلیدها، زیرکلیدها و ماژولها و دسته بندیها )
هویت سازمانی و برندینگ
  • انتخاب یا در صورت لزوم تغییر رنگ سازمانی
  • انتخاب یا در صورت لزوم بهبود شعار تبلیغاتی
گرافیک و زیبایی سایت
  • تصویر سازی صفحات داخلی وب سایت
  • طراحی و پیاده سازی قالب گرافیکی اختصاصی
  • تصویر سازی اسلایدهای صفحه اصلی
  • طراحی آرم
  • طراحی لوگو تایپ فارسی
  • طراحی لوگو تایپ انگلیسی
  • تولید اینفوگرافی تصویری فرآیندهایی از سایت
بهبود وضعیت سایت نزد موتورهای جستجوگر
  • معرفی دستی سایت به موتورهای جستجوگر معروف
  • آنالیز، تهیه و اضافه كردن كلمات كلیدی اصلی سایت
  • اضافه كردن مقاله با كلمات كلیدی مناسب
  • کنترل وب سایت از نظر سئو با استفاده از نرم افزارهای مرتبط و رفع اشکالات احتمالی و انجام مجموعه اقدامات لازم برای سئو
سفارشی سازی نرم ­افزار
  • سفارشی سازی افزونه ها
خدمات ثبت دامنه
  • ثبت دامنه (سالیانه) (1عدد)
  • همکاری در انتقال نام دامنه ( در صورت نیاز)
  • ارائه مشاوره در انتخاب نام دامنه
خدمات میزبانی وب و ایمیل
  • میزبانی وب(سالیانه)
  • انتشار وب سایت و انجام تنظیمات امنیتی
  • ایجاد ایمیل

پس ازایجاد وب سایت وب سایت شما را به حال خود رها نمی کنیم و کلیه اقدامات الکترونیکی پس از ایجاد وب سایت را هم به عهده می گیریم ایجاد یک وب سایت، مشابه ایجاد یک فروشگاه یا شرکت است، بخش مهم کار پس از ایجاد وب سایت شروع می شود، مشکل اغلب سایت ها این است که پس از راه اندازی به حال خود رها می شوند، یا اغلب افراد غیر تخصصی را به کار می گمارند و آنها نیز عموما سایت را در طول زمان به سمت بدتر شدن هدایت می کنند و شکست، نتیجه نهایی چنین رویکردی است. برای جلوگیری از این گونه اتفاقات، لازم است وب سایت تجارت الکترونیکی شما پس از انتشار نیز از نظر محتوایی و نرم افزاری مدیریت شده و به نحو شایسته تبلیغ شود و در طول زمان، برنامه های ارتقا و به روز رسانی متناسب با پیشرفت پروژه، به طور دائم اجرا شود. پروژه نباید شکست می خورد، بنابراین این وظیفه را هم خود به عهده گرفتیم تا تجربه و دانش سایر پروژه ها را هم در پروژه جدید به کار بگیریم. دپارتمانی را به وجود آوردیم و گروهی از متخصصین را مامور کردیم که تمرکز را بر روی بهینه سازی و ارائه خدمات به وب سایت های به وجود آمده قرار دهند، در زیر به بخشی از اقدامات مار در زمینه پشتیبانی و مدیریت وب سایت اشاره شده است.

پشتیبانی و رفع اشکال
  • رفع خطای احتمالی سایت
  • پاسخگویی تلفنی و حضوری به مشكلات احتمالی
تهیه و ورود منظم محتوا
بهبود قابلیت استفاده از سایت
  • کنترل و سازگار سازی با تمامی مرور گرها
  • کنترل حجم صفحات و استاندارد کردن آن
  • اخذ استانداردهای بین المللی بازاریابی اینترنتی
امنیت و نگهداری
  • تولید و نصب رایگان پچهای امنیتی
  • كنترل عملكرد صحیح سایت در فاصله ­های زمانی خاص
  • تهیه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت
  • اخذ استانداردهای امنیتی
آموزش و مشاوره
  • ارائه کلاس­های آموزشی عمومی و خصوصی
  • تشکیل جلسات تخصصی حضوری یا الکترونیکی (اتاقهای فکر)
اعتماد سازی
  • پیگیری و اخذ نماد اعتماد الکترونیکی
ارتقا و بروزرسانی نرم افزاری سایت
  • ارتقای نسخه نرم افزارها به جدید ترین نسخه ها
  • تجهیز سایت به افزونه های جدید و لازمی که تولید می­ شوند
  • برنامه ­نویسی سفارشی
Previous Pay Now

همه چیز در وب سایت شما خلاصه نمی شود، باید مشتری را به سمت سایت هدایت کرد یا فروش را در جایی غیر از وب سایت شما تحقق بخشید، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی محصولات و خدمات شما، شاه بیت طرح برد برد است. به کمک اقداماتی که در این مرحله صورت می گیرد برند شما تقویت می شود، دامنه مخاطبان و بازار هدف تان توسعه یافته و به تناسب آن، شبکه فروش شما نیز گسترده می شود. این مرحله شامل شیوه های مختلف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که ما به عنوان تاجر الکترونیکی آنها را انجام خواهیم داد تا طرح برد برد به نتایج مطلوب خود برسد. برخی از اقدامات ما در ارتباط با تبلیغات و بازاریابی اینترنتی محصولات و خدمات شما به قرار زیر است.

تهیه محتوای متنی و تصویری و بروزرسانی
  • تهیه محتوای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
  • تهیه محتوا و بهینه سازی و بروزرسانی منظم سایت
  • تهیه محتوای ارتباطات یکپارچه بازاریابی با بازار هدف
  • تهیه مطلب مطبوعاتی
  • تهیه متن و تولید فیلم معرفی و بازاریابی ویدیوئی
  • تهیه متن و تولید فیلم معرفی و بازاریابی ویدیوئی
  • تهیه محتوا و تولید سی دی مولتی ­مدیا
گرافیک
  • طراحی قالب گرافیکی ایمیل های ارسالی
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی
  • طراحی کاراکتر
  • طراحی گرافیک اختصاصی جوامع مجازی
تهیه بانک اطلاعاتی بازار هدف
  • گردآوری، تفکیک یا خریداری اطلاعات تماس بازار هدف و دسته ­بندی آنها
ایجاد روابط حسنه بین تاجر فیزیکی و بازار هدف او
هویت سازمانی و برند سازی
  • انتخاب حیوان یا شیئی به عنوان نماد کسب و کار تاجر فیزیکی
  • طراحی آرم حرکتی
  • طراحی آرم صوتی
بازاریابی از طریق پیامک
  • راه ­اندازی سامانه پیامک
  • ارسال پیامک های تبلیغات و بازاریابی در فواصل مختلف زمانی
  • ارسال پیامک های تبریک مناسبت تقویمی
  • ارسال پیام های کوتاه ویدیوئی به بازار هدف
  • هماهنگی و برنامه ریزی ارسال منظم پیامک به بازار هدف VIP
بازاریابی از طریق بازارچه های اینترنتی
  • درج آگهی­ ها در سایت­های آگهی های دسته بندی شده و بروز رسانی آنها
  • هماهنگی فروش محصول از بستر بازاراچه های الکترونیکی چند به چند با قابلیت فروش آنلاین
  • پیدا کردن خریدار برای محصولات و خدمات تاجر فیزیکی و قرار دادن آن در اختیار تاجر فیزیکی و همراهی و همکاری برای نهایی سازی فروش
بازاریابی از طریق بازارچه های اینترنتی
  • ایجاد اکانت در شبکه ­های اجتماعی مثل Facebook، LinkedIn و Twitter، Google+ و ... و ارسال منظم مطلب یا ویدئو به هر یک از آنها
  • انجام تبلیغات پولی در جوامع مجازی
بازاریابی از طریق تبلیغات در سایر سایتها
  • عضویت در سایت­های تبادل تبلیغ و اجرایی کردن آن
  • ارسال خبر به سایت­های خبری
  • انتخاب و هماهنگی تبلیغ در سایت­های هدف
بهبود وضعیت سایت برای موتورهای جستجوگر
  • آنالیز، تهیه و اضافه كردن كلمات كلیدی
  • اضافه كردن مقاله با كلمات كلیدی مناسب
  • کنترل وب ­سایت از نظر سئو با استفاده از نرم افزارهای مرتبط و رفع اشکالات احتمالی و انجام مجموعه اقدامات لازم برای سئو
  • تبلیغ غیر رایگان در گوگل
  • ایجاد لینک به سایت با کلمات کلیدی از سایر سایت­ها
بازاریابی از طریق سیستم­های همکاری در فروش
  • اجرایی کردن تبلیغ و بازاریابی از طریق سیستم همکاری در فروش سایت و سایر سایتها
  • عضویت و اجرایی کردن سیستم Pay Per Click
بازاریابی با ایمیل
  • ارسال منظم ایمیل­های گروهی تبلیغاتی به بازار هدف
  • ارسال نامه تبریک مناسبت های تقویمی
  • ارسال مطلب یا تبلیغات از طریق گروه­های خبری
  • جستجو و پیدا کردن بازار هدف و ارسال ایمیل اختصاصی به ایشان و پیگیری لازم جهت اخذ نتیجه
  • ارسال ایمیل به کاربران غایب و دعوت مجدد از آن­ها برای بازدید
بازاریابی از طریق بازارچه های اینترنتی
بازاریابی از طریق توسعه شبکه فروش
  • ارسال نامه به نمایندگی­های بالقوه جهت دعوت به همکاری به عنوان نماینده
  • دعوت از فروشگاه­های اینترنتی برای فروش محصولات
بازاریابی ویدیوئی
  • ایجاد محیط شخصی و کانال در سایت­ها و شبکه های اجتماعی اشتراک ویدئو و درج ویدئو در آنها
بازاریابی با فکس
  • ایجاد پنل ارسال و دریافت فکس
  • ارسال فکس­­های گروهی به بازار هدف
بازاریابی تلفنی
  • تماس­های متعدد با تلفن و موبایل بازار هدف از طریق پیام صوتی
  • راه ­اندازی تلفن گویا و سیستم VOIP
  • راه­ اندازی صندوق صوتی

تجارت الکترونیکی عملا تجارت درستی را درست الکترونیکی کردن است، تجارت هایی که درست بنیان نهاده شده باشند در ورود به تجارت الکترونیکی نیز موفق تر خواهند بود، ما پس از ورود به عرصه تجارت الکترونیکی بزرگترین اشکال را در عدم درک درست تجارت ارزیابی کرده ایم و بر همین اساس با مطالعات گسترده و سرمایه گذاری بالا، بر اساس سیستم های مدیریتی حرفه ای بین المللی که توسط بیش از هزاران نفر دکترای بازاریابی، منابع انسانی، مالی، حقوقی و ... در کشورهای توسعه یافته تولید و آماده سازی شده تا کمک کند تجارت هایی که قرار است الکترونیکی شوند بر اساس آخرین متدهای مدریریتی هدایت شوند. سیستم مدیریتی ما با گرد هم آوردن بالغ بر ۶۰۰۰ صفحه سند یکپارچه و استاندارد تجاری و مدیریتی، مشتمل بر انواع قراردادها، نامه ها، چک لیستها، سیاست نامه ها، فرم ها، طرح ها و ... ، به همراه 5000 صفحه سند رایج در کسب و کارهای ایرانی به عنوان افزونه، اندیشه مدیریتی شرکت های موفق بین المللی را در تمامی ابعاد مدیریت اعم از بازاریابی، منابع انسانی، مالی،‌ حقوقی، فناوری اطلاعات و ... در شرکت های ایرانی مستقر می کند. سیستم مدیریتی ما نیز در اختیار تجار فیزیکی طرف قرارداد طرح برد برد قرار خواهد گرفت تا شانس موفقیت در ورود به تجارت الکترونیکی را بیشتر کند.

>

اگر با کلیّت طرح بردبرد موافق هستید

از طریق مر اجعه حضوری ویا تماس تلفنی با شماره 04432751253 با ما در ارتباط باشید

برای کمک به شما جهت اخذ تصمیم در مورد ورودتان به طرح مشارکت در تجارت الکترونیکی برد برد، اطلاعات و جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شرکای تجاری

برخی از شرکای تجاری طرح برد برد هزاره سوم
Imac

شرکت امید تخفیف پویا (GPLUSPLUS)

شریک تجاری طرح برد برد در امر لویالیتی برای اولین بار در استان آذربایجان غربی

شرکت امید تخفیف پویا با همکاری هزاره سوم برای اولین بار در استان آذربایجان غربی اقدام به راه اندازی طرح لویالیتی خود در قالب فروش امتیاز کارت GPLUSPLUSنموده و تا کنون دست آورد های موفقی داشته است. لازم به ذکر است این شرکت حامی بنیاد کودک ارومیه نیز می باشدو سهمی از سود فروش خود را به این بنیاد تخصیص داده است.

سایت GPLUSPLUS

سمینار بازارچه مرزی سرو

سمینار بازارچه مرزی سرو در 15 شهریور 1394 از سوی شریک تجاری هزاره سوم به منظور رونق بخشی به بازار سرو با همکاری شهرداری و بخشداری محترم شهرستان سرو در سالن اجنماعات این شهر برگزار گردید.

ابتدای این جلسه بخشدار صومای برادوست جناب اقای نریمانی به معرفی برنامه های انجام گرفته در این بخش پرداختند . سپس از طرف GTOP جناب اقای مهندس مکاریان به توضیح و تشریح مسائل و اهم برنامه ها برای پروژه اقتصادی-فرهنگی-ورزشی-تفریحی-توریستی پرداختند و سپس بعد از انجام مراسمات مربوط به پذیرایی ، شهردار محترم جناب اقای نقشین نژاد به بیان مشکلات شهری و راه حل های آن پرداخته و ضمت تشکر از حضور گروه GTOP و ایجاد این پروژه در شهر سرو به همکاری قانونی با این مجموعه تاکید کردند..

سوالات متداول طرح بردبرد

فعالیت های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی با نام تجاری کدام یک از طرفهای قرارداد صورت می­ گیرد؟
کلیه فعالیت های تبلیغات و بازاریابی با نام و اطلاعات تماس تاجر فیزیکی صورت می پذیرد و همین امر، امنیت خاطر را به تاجر فیزیکی می دهد که در طول زمان برند او ارتقا خواهد یافت.
وجوه فروش های انجام گرفته به حساب تاجر فیزیکی واریز می شود یا تاجر الکترونیکی؟
وجوه مورد نظر ابتدا به حساب تاجر فیزیکی واریز می شود و در انتهای هر ماه، تاجر فیزیکی سهم تاجر الکترونیکی را از محل تلاشهای بازاریابی به حساب او واریز می کند.
آیا در طرح برد برد صرفاً فعالیت­های ایجاد، پشتیبانی و مدیریت وب سایت تاجر فیزیکی انجام خواهد گرفت یا خارج از چارچوب وب سایت نیز اقداماتی صورت می پذیرد؟
محدوده فعالیتهای تجارت الکترونیکی طرح برد برد صرفاً وب سایت شما نیست، برنامه ریزی این است که سمت الکترونیکی تجارت تاجر فیزیکی را به عهده بگیریم و عملاً نتیجه بگیریم، اگر نتیجه در جایی خارج از سایت تاجر فیزیکی باشد در آنجا به دنبالش خواهیم بود، ما از پتانسیل اینترنت، اشخاص، کسب و کارهای دیگر و ... برای حصول نتایج موفقیت آمیز و افزایش فروش محصولات و خدمات کسب و کار شما بهره خواهیم گرفت.
آیا تاجر فیزیکی در طول مدت قرارداد مشارکت در تجارت الکترونیکی، بابت ارتقای نرم افزارها به نسخه جدید باید هزینه ای پرداخت کند؟
خیر در این مدت نرم افزار وب سایت تاجر فیزیکی بصورت رایگان به نسخه های جدید ارتقا داده خواهد شد، ضمن اینکه یک گروه بزرگ توسعه دهنده، با تلاش مداوم، بطور منظم نرم افزارها را به نسخه جدید ارتقا می دهند یا آن را به افزونه های جدید تجهیز می کنند تا همه تجار فیزیکی طرف قرارداد بتوانند از قابلیت ها و امکانات نسخه های جدید نرم افزار بهره بگیرند.
آیا پنل مدیریتی وب سایت صرفاً در اختیار هزاره سوم خواهد بود؟
نه خیر پنل مدیریتی وب سایت هم در اختیار ما خواهد بود و هم در اختیار تاجر فیزیکی
تاجر فیزیکی به چه روشهایی هزینه محصولات و خدمات فروش رفته خود را دریافت می کند؟
در نرم افزار تجارت الکترونیکی روشهای متعددی برای دریافت هزینه ها در نظر گرفته شده است، اعم از پرداخت اعتباری، پرداخت هنگام تحویل، واریز به حساب، چک، پرداخت آنلاین و...، بسته به سیاست تاجر فیزیکی و نوع کسب و کار تاجر فیزیکی، روشهای مناسب کسب و کار او انتخاب و به کار گرفته می شود.
حمل محصولات فروش رفته به چه روشهایی امکان پذیر شده است؟
انتخاب روش حمل، بسته به نوع تجارت تاجر فیزیکی متفاوت خواهد بود، در نرم افزارهای ما، ارتباط آنلاین با سرویس پست خرید اینترنتی شرکت پست برقرار شده است، در صورتی که محصول شما قابلیت توزیع از طریق پست را داشته باشد تنها با یک کلیک حمل و حتی در صورت عدم پرداخت توسط مشتری، دریافت پول را به عهده شرکت پست واگذار می کنید، در مواردی می توانید از پیک موتوری، تیپاکس، شرکت های حمل و نقل و روندهای جاری کسب و کار خود، نسبت به ارسال سفارشات دریافتی از مشتریان اقدام کنید.
بازار هدف کسب و کار ما فاقد فرهنگ خرید اینترنتی است، برای رفع این مشکل چه تدابیری اندیشیده اید؟
اصراری بر اتمام فروش در فضای الکترونیکی نداریم، برنامه ریزی برای پیشبرد فعالیت های تجارت الکترونیکی و بازاریابی و فروش محصولات و خدمات تجار فیزیکی، اقتضایی و به تناسب نوع فعالیت تاجر فیزیکی خواهد بود، در مواردی از طریق اینترنت نفرات یا کسب و کارهایی را پیدا می کنیم و از آنها می خواهیم با حفظ منافعشان به صورت حضوری سراغ مشتریان هدف تاجر فیزیکی رفته و بازاریابی و فروش انجام دهند، در مواردی از ابزارهایی مثل پیامک، فکس، پیام صوتی، ارسال بسته های تبلیغاتی پستی و بازاریابی حضوری بهره می گیریم، به هر حال ما از فروش محصولات و خدمات تاجر فیزیکی منتفع هستیم و درست ترین روش ممکن برای بازاریابی و فروش محصولات او را انتخاب کرده و بر اساس آن عمل می کنیم.
آیا تلاشهای بازاریابی شما تضادی با شبکه فروش فعلی ما ایجاد نمی کند و آیا عامل نارضایتی نماینده­ های ما نمی شود؟
طرح برد برد به گونه ­ای برنامه ­­ریزی شده است که در آن ما نقش دفتر فروش اینترنتی کسب و کار شما را ایفا می کنیم نه نماینده فروش اینترنتی شما، وظیفه هایی مثل جذب نمایندگی در فضای الکترونیکی، برندسازی، تبلیغات الکترونیکی، مکانیزه کردن فرآیندها، کاهش هزینه ها از طریق به کار گیری ابزارهای فناوری اطلاعات و ... را نیز ما به عهده می­ گیریم با این نگاه، برنامه ­ریزی­ هایی صورت گرفته است که تلاشهای ما به عنوان تاجر الکترونیکی، نه تنها خللی در کار نماینده ها ایجاد نکند بلکه منافع آنها را نیز بیشتر تامین کند تا حداکثر همکاری لازم همه ذینفعان برای ورود موفقیت آمیز شما به تجارت الکترونیکی صورت پذیرد.
در صورتی که مشتری بابت خرید خود چک ارائه کند، آیا تاجر الکترونیکی کارمزد خود را نقداً مطالبه خواهد کرد؟
نه خیر، کارمزد تاجر الکترونیکی یک بار در انتهای هر ماه و پس از وصول نقدی چک دریافت می شود و از فروشهای برگشتی احتمالی نیز تاجر الکترونیکی کارمزدی مطالبه نمی کند.
با توجه به اینکه تبلیغات و بازاریابی با نام و اطلاعات تماس تاجر فیزیکی انجام می شود، تاجر فیزیکی بعد از به نتیجه رسیدن طرح می تواند وب سایت دیگری ایجاد کرده یا برند دیگری به وجود آورد و مشتریان را به سمت آن هدایت کند، در طرح برد برد چه تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده شده است؟
ضمن اینکه انجام این امر به معنی از دست دادن همه امکانات به وجود آمده و عدم بهره مندی تاجر فیزیکی از زیرساخت به وجود آمده توسط تاجر الکترونیکی است، در قرارداد فیمابین توافق می شود که چنین عملی نمی تواند اتفاق بیافتد.
آیا راهکاری در نظر گرفته شده است که نیازی به ردیابی مشتریان معرفی شده از طرف تاجر الکترونیکی نباشد؟
تاجر فیزیکی می تواند با انتخاب پایین تر سهم تاجر الکترونیکی به او از کل فروش کارمزد پرداخت کند، و یا از کل فروش مازاد بر یک مبلغ مشخص، به تاجر الکترونیکی کارمزد پرداخت کند. بدین ترتیب با کاهش حجم کاری مربوط به ردیابی مشتریان، تاجر الکترونیکی انگیزه تبلیغ بر روی مشتریان موجود تاجر فیزیکی و افزایش فروش از طریق آنها را هم خواهد داشت و تلاش ها و مشتریان موجود تاجر فیزیکی در خدمت موفقیت طرح خواهد بود.
چه تدابیری برای پیشگیری از کتمان فروش های انجام شده توسط تاجر فیزیکی از محل تلاشهای تبلیغاتی و بازاریابی تاجر الکترونیکی اندیشیده شده است؟
مجموعه برنامه ریزی های انجام شده برای پیشگیری از این مشکل به دو گروه " راهکارهای تشویقی" و " راهکارهای تنبیهی" تقسیم بندی شده است
1- راهکارهای تشویقی
آنچه بیش از 90 درصد تمرکز ما بر روی آن قرار گرفته، تمرکز بر روی جلب رضایت حداکثری تاجر فیزیکی است.
ما باور داریم که اگر تاجر فیزیکی از محل تعامل با هزاره سوم بتواند منافع زیادی به دست آورد، دیگر خود نخواهد خواست کتمان معامله کند چون منافع کوتاه مدت اولیه حاصل از کتمان، او را از منافع بلند مدت آتی محروم خواهد کرد.
به عنوان مثال؛ اگر ما بتوانیم حجم فروش تاجر فیزیکی را با قیمت و شرایط پرداخت مناسب افزایش دهیم، هزینه ها را کاهش داده، ارزش های برند را تقویت کنیم و اتوماسیون کسب و کار را برقرار کنیم، رضایتی در تاجر فیزیکی به وجود خواهد آمد که خود نخواهد خواست کتمان کند و کتمان هم در نهایت به نفع او تمام نخواهد شد.
2- راهکارهای تنبیهی
با توجه به اینکه همه فعالیت ها با نام و اطلاعات تماس تاجر فیزیکی انجام می پذیرد و با در نظر گرفتن اینکه منافع تاجر الکترونیکی صرفا از محل کارمزد از فروشی است که در پایان هر ماه دریافت می کند، طبیعی است که در صورت زیر سوال رفتن این منافع، بسیاری از محاسبات و برنامه ریزی ها به هم خواهد خورد و شانس موفقیت پروژه به حداقل خواهد رسید، بنابراین لازم است تدابیری جدی تر برای پیشگیری از کتمان صورت پذیرد. بر همین اساس برنامه هایی تنبیهی اعم از جریمه کتمان، کنترل دفاتر و ... نیز برای کسب و کارهایی که کتمان فروش می کنند در نظر گرفته شده است.
تاجر الکترونیکی توان تخصصی و قدرت تصمیم گیری مذاکره با مشتری را ندارد، چه راهکاری برای این مسأله اندیشیده شده است؟
راهکار این است که تاجر الکترونیکی بازاریابی می کند و تاجر فیزیکی فروش را نهایی خواهد کرد. یعنی تاجر الکترونیکی با دریافت محتوا از تاجر فیزیکی وب سایت را ایجاد می کند و با انجام تبلیغات بر روی مشتریان بالقوه آنها را به سمت سایت هدایت می کند، مشتری یا پاسخ تمام سوالات خود را در وب سایت پیدا کرده و خرید را نهایی می کند و با به یکی از روش های الکترونیکی یا سنتی با تاجر فیزیکی ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالاتش را دریافت می کند.
چه رهکاری برای فروش به مشتریان سنتی و فاقد تخصص و توان خرید اینترنتی اندیشیده شده است؟
کسی که تجارت الکترونیکی را خوب می داند می تواند محصولات و خدماتش را به کسانی که در اینترنت نیستند هم بفروشد. برای این کار کافی است به خلق شبکه فروش فکر کند، با تخصیص کارمزدهایی به همکاری کنندگان در فروش، نمایندگان یا عمده فروش ها می تواند از توان بازاریابی آنها برای فروش و بازاریابی بهره بگیرد. در طرح برد برد نیز برای استفاده از علاقه مندان به همکاری، برنامه ریزی گسترده ای صورت پذیرفته است.
چگونه می توانیم جزئیات بیشتری از طرح برد برد در اختیار داشته باشیم؟
لطفاً به هر روشی که راحت هستید، اعم از حضوری، تلفنی، تکمیل فرم تماس با، گفتگوی آنلاین و... با ما در ارتباط باشید، جزئیات کامل طرح پس از ارتباط شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.